Wij willen graag de belangrijke afspraken vastleggen in begrijpelijke taal. Heb je vragen? Stel ze gerust!
- Definities
- KoopLokaal Doetinchem: Een website voor de iedereen lokaal wil verkopen in Doetinchem.
- Klant: Een persoon die jouw producten koopt in de webwinkel.
- Aanbieder: Een organisatie die één (of meer) product(en) plaatst in onze webwinkel.
- Webwinkel: Onze webwinkel met producten.
- Product: Verzamelnaam voor producten, diensten, en activiteiten die aan aanbieder aanbiedt.
- Bestelbevestiging: Een bestelbewijs waarmee de klant een product kan afhalen bij de aanbieder.
- KoopLokaal Doetinchem
- Wij zijn VoorMeerWaarde B.V. Wij verzorgen de uitvoering en digitale ondersteuning van KoopLokaal Doetinchem.
- Wij hebben een helpdesk waar iedereen met vragen of opmerkingen terecht kan. E-mail ons via [email protected], bel ons via 085 – 80 81 81 5, of chat met ons via de chat op deze website.
- Wij proberen e-mails binnen 1 werkdag te beantwoorden.
- Wij zijn telefonisch en per chat bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00 – 12:00 en 13:00 – 17:00 uur.
- Wij zijn vrij om op basis van de drukte de openingstijden van de helpdesk aan te passen.
- Bestellingen
- Als je een bestelling hebt geplaatst in de webwinkel ontvang je van ons een bestelbevestiging per e-mail.
- Annuleren van bestellingen is niet mogelijk.
- Versturen van bestellingen is mogelijk als de aanbieder daarvoor heeft gekozen. Als de bestelling kan worden opgestuurd staat dit aangegeven. Bij verzending worden mogelijk verzendkosten berekend.
- Versturen van een bestelling doet de aanbieder uiterlijk binnen 5 werkdagen na de besteldatum.
- Bestellingen kunnen na 1 werkdag worden opgehaald bij de aanbieder. Bij het afhalen neem je altijd de bestelbevestiging mee. Deze kan geprint of digitaal getoond worden.
- Als een bestelling niet meer leverbaar is, dan maakt de aanbieder zelf nieuwe afspraken met jou.
- Op alle producten gelden de (garantie)voorwaarden die de aanbieder hanteert.
- Misbruik
- Als je signalen ontvangt van mogelijk misbruik dan moet je dit melden via [email protected].
- Conflictsituaties
- Aanbieders zijn zelf verantwoordelijk voor de uitvoering van een dienst, activiteit, lidmaatschap of abonnement.
- VoorMeerWaarde B.V. treedt op als bemiddelaar in conflictsituaties.
- Klachten
- Als je ontevreden bent over KoopLokaal Doetinchem kan je een klacht indienen. Wij nemen klachten serieus en behandelen klachten zorgvuldig.
- Je kan een klacht indienen door contact op te nemen met onze helpdesk via [email protected].
- Privacy
- Wij behandelen persoonsgegevens overeenkomstig met de AVG. Dit leggen wij uit in ons privacybeleid.
- Wij nemen passende technische en organisatorische maatregelen om persoonsgegevens te beveiligen.
- Wij verwachten dat aanbieders zich ook aan de verplichtingen uit de AVG en de toepasselijke wet- en regelgeving houden.